Tak, punkty przyznane w ramach Promocji Mega Points wliczają się do punktów własnych i punktów grupy zgodnie z Planem Marketingowym.
Rabat Handlowy, tj. FM CashBack możesz wykorzystywać co miesiąc na zakupy w sklepie FM World Polska lub okresowo, po uzbieraniu satysfakcjonującej sumy. Nie mniej jednak, zgodnie z zasadami FM WORLD POLSKA, FM CashBack otrzymany w 2018 r. musisz wykorzystać do końca stycznia 2019 r. Po tym terminie Rabat Handlowy FM CashBack przepada i nie będzie możliwości jego odzyskania. W roku 2019 Rabat Handlowy FM CashBack będzie nadal naliczany, zgodnie z zasadami Promocji "Cash&Points".
Zmiany wariantu Promocji możesz dokonać jeden raz w ciągu trwania okresu na jaki została zawarta Umowa („Okres Zamknięty”). Zmiany Promocji można dokonać również przez aneksowanie umowy na kolejny Okres Zamknięty (również w trakcie trwania umowy dla Umów bez telefonu).
Tak. Punkty zostaną przyznane na dotychczasowych zasadach.
Dopłata do abonamentu jest kwotą , o którą zwiększa się suma płaconej co miesiąc Opłaty Abonamentowej. Nie jest ona ratą za telefon i obowiązuje przez cały czas trwania Umowy, do czasu jej zmiany lub ustania.
Nie. Wartość FM CashBack i wartość punktowa Mega Points są stałe dla poszczególnych taryf, niezależne od kwoty dopłaty jaką wybierzemy do Abonamentu w ofercie z telefonem. Wartość FM CashBack i wartość punktowa Mega Points określone są w Regulaminie Promocji „Cash&Points”
Nie. Promocja „Abonament za 1 grosz” została zakończona. W jej ramach nie można polecać już nowych abonamentów. Jednak pamiętaj, że promując nową ofertę w swojej grupie również zyskujesz dodatkowe korzyści poprzez większy obrót grupy.
Nie. Nowych abonentów w Promocji „Cash&Points” nie można opłacać/rabatować z Rabatu Handlowego.
Sam Rabat Handlowy FM CashBack nie wlicza się do obrotu własnego. Natomiast punkty otrzymane za zakupy środkami z FM Cashback są wliczane do obrotu własnego.
Rabat Handlowy FM Cashback po opłaceniu rachunku będzie przyznawany na subkonto utworzone przy numerze partnerskim w systemie FM WORLD Polska.
Abonamenty dla każdego, w ramach Promocji „FM4ALL”, podobnie jak oferty taryf archiwalnych, mogą korzystać z opcji rabatowania do max. wysokości 90% posiadanego rabatu handlowego, po uprzednim przesłaniu Oświadczenia rabatowego.Ponadto, po opłaceniu w terminie faktury, klient będący równocześnie Partnerem Biznesowym FM WORLD POLSKA, otrzymuje punkty z tytułu opłaconej faktury [tj. 0,3252 pkt. za każdy 1PLN], które wliczają się do punktów własnych jak i punktów grupy zgodnie z Planem Marketingowym.