Obsługa klienta

Konfiguracja telefonu

Jeśli nie otrzymałeś na swój aparat telefoniczny automatycznej konfiguracji poprzez wiadomość sms, możesz skonfigurować telefon samodzielnie. Pamiętaj o tym, że nazwy pól jak i lokalizacja ustawień APN, czy też punktów dostępowych w twoim telefonie, mogą się różnić od tych w konfiguracji, jednak ich sens i lokalizacja są zbliżone. Wybierz odpowiedni system operacyjny:

Android

Konfiguracja automatyczna internet/mms


 
Wyślij bezpłatną wiadomość SMS pod  nr 8090 o treści:
 internet  ⇒ 
SMS konfiguracyjny dla APN internetowego
 mms ⇒ 
SMS konfiguracyjny dla APN mms

Uwaga:
Konfiguracja automatyczna nie obsługuje wszystkich modeli telefonów. Jeżeli zamiast ustawień konfiguracyjnych otrzymasz wiadomość SMS o braku możliwości dostarczenia ustawień dla Twojego urządzenia, przystąp do konfiguracji ręcznej opisanej poniżej.

Konfiguracja ręczna

Upewnij się, że masz aktywną usługę transmisji danych.
Możesz ją aktywować wysyłając bezpłatną wiadomość SMS pod nr 727 900 001 o treści: *101*11*02#

Następnie, sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych (dane komórkowe) jest włączona i przystąp do konfiguracji ręcznej.



INTERNET

1. Na ekranie głównym wybierz kolejno Menu >> Ustawienia >> Sieci zwykłe i bezprzewodowe / Karty SIM i sieci komórkowe (lub "więcej...").

2. Wybierz Sieci komórkowe >> Punkty dostępowe (w smartfonach Xiaomi: Ustawienia karty SIM)

3. Wybierz Menu >> Nowa nazwa APN (jeśli posiadasz konfigurację sieci PLUS - edytuj ją),
a następnie, wprowadź następujące USTAWIENIA w wymienionych POZYCJACH, resztę pozostaw bez zmian.

POZYCJE USTAWIENIA
Nazwa: FMG Mobile
APN: www.fmgmobile.pl
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default,supl
   

4. Zapisz zmiany, naciśnij wstecz, wybierz nowy APN zaznaczając kropką i wyjdź z ustawień..
W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.



MMS

1. Na ekranie głównym wybierz kolejno Menu >> Ustawienia >> Sieci zwykłe i bezprzewodowe (lub "więcej...").

2. Wybierz Sieci komórkowe >> Punkty dostępowe.

3. Wybierz Menu >> Nowa nazwa APN (jeśli posiadasz konfigurację sieci PLUS - edytuj ją),
a następnie, wprowadź następujące USTAWIENIA w wymienionych POZYCJACH, resztę pozostaw bez zmian.

POZYCJE USTAWIENIA
Nazwa: FMG Mobile MMS
APN: mms.fmgmobile.pl
MMSC: http://mms.fmgmobile.pl:8002
Proxy dla MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
   

4. Zapisz zmiany, naciśnij wstecz i wyjdź z ustawień..
W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.



UWAGA! 
Jeśli konfiguracja telefonu nie przebiegła pomyślnie, zrób zrzuty ekranu swoich ustawień i wyślij na adres [email protected]. W tytule maila wpisz "Konfiguracja: (nazwa posiadanego modelu telefonu)" oraz podaj numer telefonu do konfiguracji i numer kontaktowy. Zapoznamy się z korespondencją z należytą uwagą i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w możliwie jak najkrótszym czasie.

Windows Phone

Upewnij się, że masz aktywną usługę transmisji danych.
Możesz ją aktywować wysyłając bezpłatną wiadomość SMS pod nr 727 900 001 o treści: *101*11*02#

Następnie, sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych (dane komórkowe) jest włączona i przystąp do konfiguracji.



INTERNET

1. W systemie Windows Phone ustawienie nieco się różnią,
przez co lokalizacja ustawień punktów dostępowych APN (sieci komórkowych) jest inna.

Dla Windows Phone 8
Wybierz na liście Aplikacji Ustawienia >> Komórkowe + SIM.

Dla Windows Phone 10
Wybierz na liście Aplikacj Ustawienia >> Sieć i połączenia bezprzewodowe >> Komórkowe i SIM.
 


2. Wybierz Punkt dostępu >> Dodaj (jeśli posiadasz konfigurację sieci PLUS - edytuj ją)

3. Wybierz Nazwa połączenia i wpisz FM GROUP Mobile, a następnie, wprowadź
następujące USTAWIENIA w wymienionych POZYCJACH, resztę pozostaw bez zmian.

POZYCJE USTAWIENIA
Nazwa punktu dostępu: www.fmgmobile.pl
Rodzaj sieci: IPv4
Rodzaj uwierzytelniania: PAP
   

4. Zapisz zmiany, naciśnij wstecz, wybierz nowy APN zaznaczając kropką (aktywuj) i wyjdź z ustawień..
W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.



MMS

1. W systemie Windows Phone ustawienie nieco się różnią,
przez co lokalizacja ustawień punktów dostępowych APN (sieci komórkowych) jest inna.

Dla Windows Phone 8
Wybierz na liście Aplikacji Ustawienia >> Komórkowe + SIM.

Dla Windows Phone 10
Wybierz na liście Aplikacj Ustawienia >> Sieć i połączenia bezprzewodowe >> Komórkowe i SIM.


2. Wybierz Punkt dostępu >> Dodaj (jeśli posiadasz konfigurację sieci PLUS - edytuj ją)

3. Wybierz Nazwa połączenia i wpisz FM GROUP Mobile, a następnie, wprowadź
następujące USTAWIENIA w wymienionych POZYCJACH, resztę pozostaw bez zmian.

POZYCJE USTAWIENIA
Nazwa punktu dostępu MMS: mms.fmgmobile.pl
Adres serwera proxy: 212.2.96.16
Port serwera proxy: 8080
Adres centrum MMSC:

http://mms.fmgmobile.pl:8002/

UWAGA!
Niektóre modele (jak: Nokia Lumia 630) posiadają osobne pola URL i PORT.

W polu MMSC (adres URL)
należy wpisać: http://mms.fmgmobile.pl/

W polu MMSC (adres URL) – PORT
należy wpisać: 8002

Rodzaj sieci: IPv4
Rodzaj uwierzytelniania: PAP
   

4. Zapisz zmiany, naciśnij wstecz i wyjdź z ustawień..
W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.



UWAGA! 
Jeśli konfiguracja telefonu nie przebiegła pomyślnie, zrób zrzuty ekranu swoich ustawień i wyślij na adres [email protected]. W tytule maila wpisz "Konfiguracja: (nazwa posiadanego modelu telefonu)" oraz podaj numer telefonu do konfiguracji i numer kontaktowy. Zapoznamy się z korespondencją z należytą uwagą i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w możliwie jak najkrótszym czasie.

iOS

Upewnij się, że masz aktywną usługę transmisji danych.
Możesz ją aktywować wysyłając bezpłatną wiadomość SMS pod nr 727 900 001 o treści: *101*11*02#

Następnie, sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych (dane komórkowe) jest włączona i przystąp do konfiguracji.



INTERNET

1. Na ekranie głównym wybierz kolejno Ustawienia ->Sieć komórkowa->Opcje danych kom. ->Sieć komórkowa danych
(lub Dane przez sieć komórkową w nowszych wersjach oprogramowania) .

2. Wybierz Dane sieci komórkowej
a następnie, wprowadź następujące USTAWIENIA w wymienionych POZYCJACH, resztę pozostaw bez zmian.

POZYCJE USTAWIENIA
APN: www.fmgmobile.pl
   

3. Naciśnij wstecz i wyjdź z ustawień. W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.



MMS

1. Na ekranie głównym wybierz kolejno Menu >> Ogólne >> Sieć >> Edge
(lub Dane przez sieć komórkową w nowszych wersjach oprogramowania) .

2. Wybierz Dane sieci komórkowej
a następnie, wprowadź następujące USTAWIENIA w wymienionych POZYCJACH, resztę pozostaw bez zmian.

 

POZYCJE USTAWIENIA
APN: mms.fmgmobile.pl
MMSC: http://mms.fmgmobile.pl:8002/
Proxy MMS: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
   
W przypadku nowszych urządzeń należy zmienić maksymalną wielkość MMS na poniższą wartość:
Maks. wielkość MMS: 2147483647
   

3. Naciśnij wstecz i wyjdź z ustawień. W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.



UWAGA! 
Jeżeli poprawnie wprowadziłeś konfigurację, a system dalej nie działa poprawnie, może być to związane z posiadaniem starszej wersji sytemu iOS. Należy go zaktualizować do najnowszej wersji i spróbować ponownie. Jeśli konfiguracja telefonu nie przebiegła pomyślnie, zrób zrzuty ekranu swoich ustawień i wyślij na adres [email protected]. W tytule maila wpisz "Konfiguracja: (nazwa posiadanego modelu telefonu)" oraz podaj numer telefonu do konfiguracji i numer kontaktowy. Zapoznamy się z korespondencją z należytą uwagą i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w możliwie jak najkrótszym czasie.

Inne systemy

Blackberry Q10 
PDF z konfiguracją telefonu

Blackberry Passport
PDF z konfiguracją telefonu

 



UWAGA!  
Jeśli konfiguracja telefonu nie przebiegła pomyślnie, zrób zrzuty ekranu swoich ustawień i wyślij na adres [email protected]. W tytule maila wpisz "Konfiguracja: (nazwa posiadanego modelu telefonu)" oraz podaj numer telefonu do konfiguracji i numer kontaktowy. Zapoznamy się z korespondencją z należytą uwagą i dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w możliwie jak najkrótszym czasie.